پرسش های متداول

خاطر نشان می شود که هیچ محدویتی در تولید پنل های پیش ساخته بتنی اکسپوز با رنگ های متنوع وجود ندارد و در صورت سفارش رنگ های خاص توسط مشتریان گرامی، شرکت A3 توانایی تولید آن ها را دارد. در این خصوص، برای آشنایی با پروژه های انجام شده شرکت، می توانید تصاویر آن ها را در صفحات مرتبط این سایت مشاهده فرمایید.

از پنل های پیش ساخته بتنی اکسپوز A3 می توان در فضاهای داخلی و روباز به عنوان دیوارپوش، کف پوش و استفاده های دیگر (قرنیز، کانتر، روکابینتی و …) بهره گرفت. شایان ذکر است که بسته به نوع استفاده از این محصولات، پیشنهادها و توصیه های گوناگون توسط شرکت ارائه داده خواهد شد. در این خصوص، برای آشنایی با پروژه های انجام شده شرکت، می توانید تصاویر آن ها را در صفحات مرتبط این سایت مشاهده فرمایید.

با توجه به گوناگونی محصولات شرکت A3، برای کسب اطلاعات مورد نظر می­توانید با واحد فروش ارتباط بگیرید.

با توجه به گوناگونی توافق­ها، بسته به مکان و چگونگی همکاری فیمابین شرکت A3 و متقاضیان گرامی، برای کسب اطلاعات مورد نظر می­توانید با واحد فروش ارتباط بگیرید.

دوام بتن پارامتر مهمی در پایداری و عمر محصولات بتنی می‌باشد. در حقیقت، کیفیت بالای اجزای تشکیل دهنده بتن و چگونگی ساخت و عمل آوری بتن موجب افزایش طول عمر بتن در شرایط و موقعیت های مختلف می‌گردد. لذا با توجه به سابقه بیش از بیست ساله شرکت A3 در تولید بتن با کاربردها و مشخصات متفاوت، به تجربه شایسته ای در تولید محصولات بتنی با کیفیت و دوام بالا رسیده ایم. در این خصوص، برای آشنایی با پروژه های انجام شده شرکت، می توانید تصاویر آن ها را در صفحات مرتبط این سایت مشاهده فرمایید.

وزن مخصوص پنل های پیش ساخته بتن سبک اکسپوز شرکت A3 بین ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب و وزن مخصوص پنل های پیش ساخته بتن معمولی اکسپوز A3 بین ۲۱۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. هر کدام از این بتن ها خواص و کاربردهای مخصوص به خود را دارند که هر کدام برای شرایط کاری و نیازهای متفاوتی مناسب هستند و عملکرد و پایداری متفاوتی را در شرایط مختلف از خود نشان می دهند. شرکت A3 با توجه به کاربردها و نیازهای گوناگون مشتریان اقدام به تولید پنل های پیش ساخته بتنی اکسپوز در دو نوع سبک و معمولی کرده است تا بتواند پاسخگوی اصولی طیف بیشتری از نیازهای مشتریان گرامی باشد. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر یا پاسخ به یک سری ابهامات احتمالی می توانید با واحد فروش ارتباط بگیرید.

خاطر نشان می شود که هیچ محدویتی در تولید پنل های پیش ساخته بتنی اکسپوز با ابعاد متنوع وجود ندارد و در صورت سفارش ابعاد خاص توسط مشتریان گرامی، شرکت A3 توانایی تولید آن ها را دارد. در این خصوص، برای آشنایی با پروژه های انجام شده شرکت، می توانید تصاویر آن ها را در صفحات مرتبط این سایت مشاهده فرمایید.

در ابتدا لازم به ذکر است که ابعاد مدولار پنل های پیش ساخته بتنی اکسپوز A3 شامل ۱۴۰*۷۰، ۱۲۰*۶۰ و ۱۰۰*۵۰ سانتی متر به رنگ بتن معمولی می باشد. از آنجایی که متراژهای متفاوتی از پنل های با ابعاد مدولار A3 در دپو موجود می باشد، ارسال سفارش ابعاد مدولار با کمترین زمان ممکن به دست مشتریان گرامی خواهد رسید. همچنین هزینه تولید ابعاد مدولار به دلیل وجود تعداد زیاد قالب آن کاهش یافته و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

هدف اصلی استفاده از بتن مسلح، واگذاری نیروهای کششی به وجود آمده در بتن به عناصر فولادی است (به دلیل مقاومت کششی بالای فولاد)، تا بدین طریق نیروهای کششی به بتن وارد نشده و سبب ترک‌خوردگی و در نهایت پکیدن بتن نشود. مقاومت کششی بتن یک دهم مقاومت فشاری آن است. بتن نیروهای فشاری را به خوبی تحمل می‌کند؛ اما در برابر نیروهای کششی ضعیف است. پس با مسلح کردن بتن، می‌توان مقاومت کششی آن را افزایش داد. به همین دلایل کلیه پنل های پیش ساخته بتنی اکسپوز A3 به صورت مسلح در دسترس مشتریان گرامی قرار می گیرد.

در خصوص نصب پنل های پیش ساخته بتنی اکسپوز A3 در قسمت پنل های بتنی پیش ساخته سایت شرکت A3 به آدرس www.a3-co.com به طور کافی توضیح داده شده است. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر یا پاسخ به یک سری ابهامات احتمالی می توانید با واحد فروش ارتباط بگیرید.

با وجود اینکه بافت های متنوعی (بیش از ۲۰ نوع) توسط واحد تحقیق و توسعه شرکت A3 به مرحله تولید رسیده اند، بافت های دیگری نیز هنوز در مراحل مختلف قبل از تولید (امکان سنجی قابلیت تولید، طراحی بافت های جدید، تهیه قالب و …) می باشند. با این حال شرکت A3 در صورت سفارش بافت خاص مورد نظر مشتریان عزیز، آمادگی تولید آن ها را دارد.

با وجود اینکه هدایای بتنی متنوعی توسط واحد تحقیق و توسعه شرکت A3 به مرحله تولید رسیده-اند، هدایای بتنی دیگری نیز هنوز در مراحل مختلف قبل از تولید (امکان سنجی قابلیت تولید، طراحی هدایای جدید، تهیه قالب و …) می باشند. با این حال شرکت A3 در صورت سفارش هدایای بتنی خاص مورد نظر مشتریان عزیز، آمادگی تولید آن ها را دارد.

با وجود اینکه مبلمان بتنی متنوعی توسط واحد تحقیق و توسعه شرکت A3 به مرحله تولید رسیده-اند، مبلمان بتنی دیگری نیز هنوز در مراحل مختلف قبل از تولید (امکان سنجی قابلیت تولید، طراحی مبلمان جدید، تهیه قالب و …) می باشند. با این حال شرکت A3 در صورت سفارش مبلمان بتنی خاص مورد نظر مشتریان عزیز، آمادگی تولید آن ها را دارد.

۱۲- پنل های پیش ساخته بتنی اکسپوز شرکت A3 به راحتی با دستگاه های برش (البته با صفحه گرانیت بر) قابلیت برش دارند.

FAQ